14. desember 2010

Vinter bilder

























- Negativ og positiv form.
- Lys - mørsk kontrast mellom himmelen og greinene.
- Diagonalen(største greinen) skaper spenning i bilde.
- Resten av greinene skaper rom og roer bilde ned.

Bildet har jeg jobbet med i photoshop, der har jeg brukt tools som; brightness & contrast, levels og photo filter.

















- Diagonal linje (skille mellom himmelen og stråene).
- Stråene er vertikale og skaper ro, og kontrast til den diagonale linja.

Bildet har jeg jobbet med i photoshop, og brukt tools som; levels, brightness & contrast og photo filter.

























- Trærne er vertikale og er i kontrast med den horisontale linja husene står på.
- Veien mellom trærne drar deg innover i bildet og gjør at alle elementer blir sett.
- Lys - mørk kontrast mellom snøen og trærne.

Bildet har jeg jobbet med i photoshop, og jeg har brukt tools som; brightness & contrast, gradient map, color balance, levels og brightness & contrast igjen.



Alle bildene har jeg tatt selv, 14.12.2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar